Promocje
Gaz blok CG 220 do nagrzewnic GP70-GP120
Gaz blok CG 220 do nagrzewnic GP70-GP120

3 380,00 zł

Cena regularna: 3 710,00 zł

Najniższa cena: 3 290,00 zł

2 747,97 zł

Cena regularna: 3 016,26 zł

Najniższa cena: 2 674,80 zł
szt.
(OSTATNIA SZTUKA!) Wyświetlacz 8x40 do sterownika Chore Tronics 16
(OSTATNIA SZTUKA!) Wyświetlacz 8x40 do sterownika Chore Tronics 16

2 095,00 zł

Cena regularna: 2 450,00 zł

Najniższa cena: 2 099,00 zł

1 703,25 zł

Cena regularna: 1 991,87 zł

Najniższa cena: 1 706,50 zł
szt.
Termostat pojedyńczy do alarmu- OSTATNIA SZTUKA
Termostat pojedyńczy do alarmu- OSTATNIA SZTUKA

599,00 zł

Cena regularna: 711,51 zł

Najniższa cena: 711,51 zł

486,99 zł

Cena regularna: 578,46 zł

Najniższa cena: 578,46 zł
szt.
Zawias do wentylatora EWS/EOS53/Hinge Pericoli
Zawias do wentylatora EWS/EOS53/Hinge Pericoli

4,20 zł

Cena regularna: 8,40 zł

Najniższa cena: 4,20 zł

3,41 zł

Cena regularna: 6,83 zł

Najniższa cena: 3,41 zł
szt.
Panel BCU Control ERMAF do nagrzewnic olejowych
Panel BCU Control ERMAF do nagrzewnic olejowych

2 650,00 zł

Cena regularna: 2 770,00 zł

Najniższa cena: 2 883,00 zł

2 154,47 zł

Cena regularna: 2 252,03 zł

Najniższa cena: 2 343,90 zł
szt.
Dźwignia do żaluzji wentylatora EWS/EOS53/ Lever
Dźwignia do żaluzji wentylatora EWS/EOS53/ Lever

2,80 zł

Cena regularna: 5,60 zł

Najniższa cena: 2,80 zł

2,28 zł

Cena regularna: 4,55 zł

Najniższa cena: 2,28 zł
szt.
Redukcja na rurę kwadrat 22 mm, adapter
Redukcja na rurę kwadrat 22 mm, adapter

6,98 zł

Cena regularna: 11,36 zł

Najniższa cena: 6,98 zł

5,67 zł

Cena regularna: 9,24 zł

Najniższa cena: 5,67 zł
szt.
Nasadka lewa "L" wentylatora EOS/EWS53 / Left socket
Nasadka lewa "L" wentylatora EOS/EWS53 / Left socket

1,90 zł

Cena regularna: 3,80 zł

Najniższa cena: 3,80 zł

1,54 zł

Cena regularna: 3,09 zł

Najniższa cena: 3,09 zł
szt.
Haczyk "S" 7mm  Eska, ogniwo uzupelniajace 7 mm
Haczyk "S" 7mm Eska, ogniwo uzupelniajace 7 mm

1,80 zł

Cena regularna: 2,00 zł

Najniższa cena: 2,00 zł

1,46 zł

Cena regularna: 1,63 zł

Najniższa cena: 1,63 zł
szt.
Rurka odpowietrzająca  do reduktora IMPEX starego typu
Rurka odpowietrzająca do reduktora IMPEX starego typu

45,00 zł

Cena regularna: 61,50 zł

Najniższa cena: 45,00 zł

36,59 zł

Cena regularna: 50,00 zł

Najniższa cena: 36,59 zł
szt.
Nasadka prawa "R" wentylatora EOS/EWS53 / Right socket
Nasadka prawa "R" wentylatora EOS/EWS53 / Right socket

1,90 zł

Cena regularna: 3,80 zł

Najniższa cena: 3,80 zł

1,54 zł

Cena regularna: 3,09 zł

Najniższa cena: 3,09 zł
szt.
Klips z hakiem do siatki wentylatora Pericoli  EWS 53
Klips z hakiem do siatki wentylatora Pericoli EWS 53

2,00 zł

Cena regularna: 4,00 zł

Najniższa cena: 2,00 zł

1,63 zł

Cena regularna: 3,25 zł

Najniższa cena: 1,63 zł
szt.
Producenci
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zapisując się na newstetter wyraża Pan/Pani zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z polityka prywatności sklepu
Produkt dnia
 Smoczek Swisch- zastępczy Friss , zaworek czerwony
Smoczek Swisch- zastępczy Friss , zaworek czerwony

8,46 zł

6,88 zł

szt.
Hak galwanizowany 240mm x 7mm (op.10szt.)
Hak galwanizowany 240mm x 7mm (op.10szt.)

4,99 zł

Cena regularna: 7,30 zł

Najniższa cena: 4,99 zł

4,06 zł

Cena regularna: 5,93 zł

Najniższa cena: 4,06 zł
szt.
Nipel wkręcany dla drobiu IMPEX
Nipel wkręcany dla drobiu IMPEX

5,39 zł

4,38 zł

szt.

Godziny pracy:

Poniedziałek - Piątek

8:00 do 16:00

 

Dane kontaktowe:

tel: +48 338411057

e-mail: witpol@witpol.com.pl

Reklamacje i zwroty

 Jak złożyć reklamację:

Wszystkie reklamacje dotyczące produktów lub sklepu internetowego możesz złożyć:

- pisemnie na adres: ul. Parkowa 7, 32-661 Bobrek;

- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@witpol.com.pl.

Przesłanie lub zwrot produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres: ul. Parkowa 7, 32-661 Bobrek

 

Zaleca się podanie w opisie reklamacji:

(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z umową;

(2) żądania sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy lub innego roszczenia; oraz

(3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji

 

Do reklamacji mogą zostać załączone przez składającego reklamację dowody (np. zdjęcia, dokumenty lub produkt) związane z przedmiotem reklamacji.

Możemy także zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez nas.

Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. W razie zmiany podanych danych kontaktowych przez składającego reklamację w trakcie rozpatrywania reklamacji zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Sprzedawcy.

 

Kiedy otrzymasz odpowiedź na reklamację

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.

 

Gdzie znajdziesz regulacje prawne dotyczące reklamacji

Podstawa i zakres odpowiedzialności za zgodność produktu z umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta oraz ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

Mamy dwa rodzaje odpowiedzialności za zgodność produktu z umową:

•ustawową Sprzedawcy–jest to odpowiedzialność wynikająca z przepisów prawa, poniżej znajdziesz szczegółowe informacje, gdzie jest ona uregulowana, tej odpowiedzialności nie można wyłączyć w przypadku konsumentów;

•umowną(np. gwarancja udzielana przez gwaranta)–jest to odpowiedzialność dodatkowa, ma zastosowanie w przypadku, gdy dany produkt jest objęty np. gwarancją. Gwarancja może być udzielona przez inny podmiot niż Sprzedawca(np. przez producenta). Szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności na podstawie gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej lub winnym miejscu dotyczącym udzielenia gwarancji;

 

Poniżej znajdziesz szczegółowe regulacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy na podstawie przepisów prawa-w zależności od rodzaju produktu(rzecz ruchoma, treść lub usługa cyfrowa) oraz w zależności od daty zawarcia umowy (do2022r., czy od 2023 r.) tutaj:

 

Postanowienia dotyczące reklamacji produktu–rzeczy ruchomej–zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31. grudnia 2022 r. określają przepisy Kodeksu Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31. grudnia2022 r., w szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad.

Postanowienia dotyczące reklamacji produktu–rzeczy ruchomej (w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi), z wyłączeniem jednak rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej–zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1.stycznia 2023 r. określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1.stycznia 2023 r., w szczególności art.43a-43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży.

Postanowienia dotyczące reklamacji produktu–treści lub usługi cyfrowej lub rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej–zakupionego przez Klienta na podstawie umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1.stycznia 2023 r. lub przed tym dniem, jeżeli dostarczanie takiego produktu miało nastąpić lub nastąpiło po tym dniu określają przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. stycznia2023 r., w szczególności art. 43h–43q Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem konsumenta, w razie braku zgodności produktu z umową sprzedaży. 

 

 

! Towar odesłany przesyłką za pobraniem nie będzie odbierany. !

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl